viernes, 12 de febrero de 2016

2.11 Conlusions i autoavaluació

A l’inici d’aquesta segona avaluació, em vaig proposar superar les meves notes en la matèria i, per tant, establir d’altres mètodes per tal de treballar de millor manera el temari amb una bona organització. Considero que els meus objectius plantejats s’han complert, tot i que haig de seguir esforçant-me de manera constant sense baixar el ritme. Tan sols he trobat dificultat en l’extensió dels temaris, tot i que com he esmentat en apartats anteriors del meu blog, aquesta avaluació pel que fa a contingut m’ha agradat molt més que la primera, ja que ens vam endinsar en tot el sorgiment de les forces esquerranes que trencaven amb tot el que havia estat la tradició monàrquica i conservadora i la voluntat de les regions espanyoles de voler descentralitzar el país per tal de no veure’s tan subordinades a la repressió del govern pel que fa a les seves pròpies cultures i tradicions.

Així mateix, aquestes dificultats les he resolt organitzant-me de millor manera el meu estudi i elaborant resums breus, esquematitzats i sintètics d’on podia enllaçar tot el contingut del temari (victòries, revoltes, cops d’estat, esdeveniments de l’exèrcit, etc.) amb facilitat. A hores d’ara, estic molt satisfeta amb el meu treball considero que ha estat correcte i he complert l’objectiu que em vaig establir i per tant, haig de seguir millorant per tal de no tan sols treure una bona nota en la matèria sinó que també preparar-me de millor manera per a les PAU.


D’altra banda, considero que aquesta matèria ha de servir a tothom en un futur, ja que bàsicament és coneixement bàsic de la història del país. Però des d’un punt de vista pel que fa a interessos professionals, no crec que em serveixi, ja que em vull dedicar a l’economia internacional, però no deixo de pensar que és una matèria imprescindible per assolir un coneixement bàsic de la història d’Espanya. Finalment, voldria destacar que aquesta matèria m’ha servit per analitzar de manera breu i precisa tota mena de fonts que em de dur a terme a l’assignatura de geografia, ja que segueix bàsicament, el mateix procés d’anàlisi que en la matèria d'història. No obstant això, també m’ha servit per a l’assignatura d’història contemporània que vaig cursar el passat curs, per a establir una relació entre tot el context internacional i la influència en Espanya.

No hay comentarios:

Publicar un comentario